Nieuwe potentiële fans bereiken

Iedere ondernemer en artiest vraagt het zich wel eens af: hoe bereik je potentiële fans via internet? En waar moet je beginnen? Volledig inzetten op social media, betaalde zoekresultaten in Google, bannering op relevante websites of juist inzetten op YouTube of bijvoorbeeld Spotify? Om ondernemers en artiesten hierbij te helpen is Roy Keijers gestart met Advatise.

“Het type onderneming, het doel van adverteren, het budget, de doelgroep… allemaal zaken die van belang zijn voor het bepalen van de juiste insteek van online marketingcampagnes”, geeft Roy Keijers aan.

Advatise biedt ondernemers en artiesten de mogelijkheid om op de juiste manier hun doelgroep aan te spreken met online advertenties, om zo de naamsbekendheid te vergroten en er ook echt rendement uit te halen. Met de jarenlange ervaring met kleine en grote ondernemingen met uiteenlopende budgetten zit elke ondernemer goed bij Advatise.

WAAROM ADVATISE?

Advatise is volledig Google Adwords en Google Analytics gecertificeerd en weet dus precies met welke tools er het beste resultaat geboekt kan worden. Naast de certificaten van Google heeft Advatise ook ruime ervaring met Social Media Marketing, zoals Facebook, Instagram, Snapchat en Twitter. Kom dus in contact met je potentiële fans via Advatise; dé Search Engine Marketeer.

HET EERSTE GESPREK IS ALTIJD GRATIS

Twijfelt u over het nut van de inzet van Google Adwords of adverteren op Social media? Bij Advatise is het eerste gesprek altijd gratis. Roy Keijers bespreekt graag met u de mogelijkheden!

MEER INFORMATIE?
www.advatise.nl
info@advatise.nl
+31642219503

PARTNERS VAN DE MUZIEKGIDS NEDERLAND:

© MUZIEKGIDS.NL / MUSICGROUP BV | WEBDESIGN YOUR CONCEPT
[sg_popup id=1]
muziekgids.nl